Thursday, March 8, 2012

eksesori rambut miamija.....


salam ari kamis nan permai.....mauu tak permai, ari ni ujan sejut2....syiok betul laa kalo tak keje hehehehhe.....liat jek nak bangun pagi nie, seb baik le anak bujang aku dah dushuuukkk dushuukkkk tulang rusuk aku kene laa bangun....si gedek2 ni mmg tau! alarm aku tak bunyi lagi die dah bunyi dulu kejut aku hahaahahaha......tapi tu la, die kejut aku, aku terus bangun siap2 beg sekolah dieorg, gosok baju, prepare bekpes ngan bekal budak2 nie...apaknye jugak le terpisat2 bangun kene layan dayyan main ha ha ha.....biase gitu le rutin aku tiap2 pagi...bangun pukul 5...pung pang pung pang prepare semuanye, kul 6 baru mandi n siap2 semua....budak2 ni aku kejut pukul 6 laaa......dlm pukul 7 semua dah siap sedia ready....pastu aku kuar gi keje dulu...apaknye anta lambat skit le sebab die masuk wp3...aku plak wp1....gitu leeee rutin wanita bekerja nie....huhuhu.....eh ari ni ari wanita tau...so  nak wish 'selamat hari wanita tuk semua wanita2 gojesssssss' he he he





arini meh layan aku story mory pasal aksesori rambut miamija....mmg dari dieorg kecik lagi aku suke beli kelip2 rambut tomey tuk dieorg....sampai le dieorg dah besar panjang gini pun aku tetap suke beli....ye laa umur2 gini ko tenyeh le ape atas kepale dieorg sume dieorg pakai...tgk le nanti dah masuk zaman2 remaje, konpem masing2 dah ade taste sendiri...tak dpt lagi laa mak nye nak soping2 bende2 gurly2 gini.....ari tu aku beli online bende2 tomey nie....meh tgk meh......




cer tgk....comey tak?...comey tak?....





giler damn cute comey kan!!!....kaler pun sweet kan...kaler girly2 gitu...auwwwww!!!
dah katenyeee anak mcm kembor so sume kene amik sepasang leee gamaknyer heehehehe





close up sikit....gile cute kan!.....mcm2 design n corak ade...korang order je laa sure boleh dibuatnyer punye.....harge pun sgt2 okey.....yg penting buatan kemas dan cantik.....





cait! gedik sungguh!





nie plak jenis clip.....haisshh kalo ade baby girl ni mesti comey jek dok kelip atas rambut...rambut plak di pokok kelapakkan...fuh.....comey giler weyyyy!!!








baby girl tua aku ha ha ha.....si mija siap request nak pakai gi sekolah smart reader...ewah2 byk cantik...kang merata ilang ko campak kat transit kang.......pakai gi jalan2 jek boleh okey...gi smart reader pakai jek sepit rambut lame tu ha ha ha...tu pun cukup buat aku angin, tak sah tak ilang sepit lama tu dlm seminggu.....






dulu aku pakai kan budak ni baby oil ....tapi org salon ckp tak elok sebenarnye tuk rambut ...patut le rambut mia mija dulu asek kusut jek bile lepas mandi...bersengkang urat aku kene sikat dulu, bile dah potong pendek gini baru legaaaa....rupenye tak elok pakai minyak selalu.....so aku pakaikan dierog serum....alah beli kat saloon rambut jek nie....sebotol rm30......cukup le sebulan punye stok.....tu pasat le rambut budak2 ni ala2 gune jari pun boleeeehhh he he he.....




dok cite pasal sepit2 nie, ni haaaaaa ade sorang budak gedek2 ni mmg tak leh blah nak melaram ngan sepit akaksnyer.....kikiki...sape budak tu yeak....saper laa agaknyer yeak....



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V

ini ler budak gedeks gedik tuuu ha ha ha

dik!! dah mcm dayyanah dah......tak molaaa...mama nak dayyan mama balik!! he he he
dah le rambut tebai...dah mcm pakai helmet dah aku tgk wakakakaakak.....



ape lagi....jom ramai2 terjah page (sila klik yeak) Qaisara Headband (page) ataupun kat sini Qaisara Headband 
sape yg ade anak gegirl tu sure gile tgk mcm2 corak yg ade.....sebab aku pun naik gile tgk wey!!! ha ha ha
jom2 order ramai2.....sure berseri anak dare korang nanti.....harga sgt2 berpatutan, servis pun mantop &  cepat barang sampai!
sekian saje khidmat pesanan masyarakat utk hari ini he he he







** ari ni ade perjumpaan PM ngan penjawat2 awam kat PICC...aku tak dpt gi sebab bos busy ari nie...ikutkan nak jugak join laki aku pergi....mintak2 le ade good news kan....spba oh spba!





36 celoteh sahabat

comei giler ok sepit rambut tu..alahai ni kalo dpt gegel; kompom ai tmpah jgk mcm ni..sweet bangettttt

March 8, 2012 at 9:06 AM

memang la cute miut sepit rambut tu...mia n mija plak suka pakai eksesori tu...comey2...

March 8, 2012 at 9:10 AM

comei giler......bertuah betul saper yang ada anak pompuan kan.... :) .....nie yang rasa mcm nak berusaha dapatkan anak pompuan nie....kalender cina please.....muehheheh

March 8, 2012 at 9:33 AM
Anonymous

byknya koleksi sepit rambut....Nurin x suka pakai..huhuhu....harap2 adalah good news utk kita nanti..amin

March 8, 2012 at 10:10 AM

comel2nya koleksi klip rambut miamija ni lieya... geram tgk... bila ada rezeki anak girl2 nanti bolehla beli...hehe... dayyan comel sgt pakai sepit rambut mcm anak patung lak akak tgk...:)

mudah2an ada rezeki tuk kita semua...aminnn

March 8, 2012 at 10:22 AM

yg paling paling chomei gayakan klip tu jatuh pada dayyannnnnn hehehehehe...
cantik and chomelsss klip2 tu semua...
sapphire dah mula nak gayakan so leh ler i terjah blog tu....
thx sis for sharing this info...

March 8, 2012 at 10:26 AM

hahahhaha..dayyan leh jadi model klip rambut..ekekekekkeke.sampai hati mama dayyan ye

March 8, 2012 at 10:45 AM

comei ahhh dayyan :D

patut la kakak2 cantik :D

pandai lieya jaga rambut depa..rambut my doter ske kusut sampaikn saya terpaksa beli conditioner hhhuuuu

March 8, 2012 at 10:49 AM

comel sgtlah..tp anak2 dee kejap je lieya..pastu hilang..takpun jahanam..tu malas nak beli..

March 8, 2012 at 10:55 AM

hahaha.. comel muka dayyan..

mmg cantek2 aksesori tuh.. aku nih jenuh lah beli.. si zafirah tu pakai barang kejap je dah rosak lah, patah lah.. so skang ni kalau keluar rumah aku pakaikan dia tudung.. senang citer.haha

March 8, 2012 at 11:13 AM

wow cantiknyaaaa..kalau ada anak girl ni dah lama beli hehehehe

March 8, 2012 at 11:16 AM

excited aku ni nk pg page tu...tetiba kan :D

mmg santek2..

ala..sama je la aku pn hangin..pg elok cantik ikat besepit bagai blk msti x ckup..grrrr

March 8, 2012 at 12:15 PM

ya tuhannnnnnnn lieyaaa
banyak nyeeeeeeee
syokk lak akak tgk kekeke
macam2 warna dan jenis
leh jual balik nieee ..
seyssss anak perempuan semua nie wajib kan ;)

March 8, 2012 at 12:31 PM

sbpa kansel la beb!
huhuhu..

wah, shomel2 koleksi ahkak si dayyan ni yer..
berkenan makcik ni..
anak makcikkan suke juga berpesen- pesen ni,
tp dietukan jenis angat2 tahi unta..
sekejap aje duk atas kepalanyer, pastu campak la merata..
dlm kete, dlm enbeg makcik..

huhuhu.. sudahnyer, makcik jrg sgt beli..
kalo ada yg jual, awl2 lagi makcik pusing jln len.. hahahaha

March 8, 2012 at 12:38 PM

hahahhahahah redhooo jeklah dayyan sbb ko kcik lg...heee...tp cute plak bile dayyan pki sepit tu...heee...dh terjah...mmg geram le tngk comey2 le cekak n sepit rmbut lam tu...heeeee

March 8, 2012 at 12:39 PM

waaaa
tanteeekkkkkk ko
nak belikan utk batrice garrrrkkk lerr
geram aku..yg penting kemas and cantik
harga pun ok tu..
he he heh

suka ngan kaler purple yg mija pakai tuu

camner ko orderrrr......
camner ko pilih2 design errkkkkk
cer citer sikit

March 8, 2012 at 12:59 PM
Anonymous

nasib baik lieya tak pi...mmg jammed teruk...huhu..

**apa pun sbpa dh dibatalkan...hehe


suka tengok ribben yg comei itu tp anak2 js dh bsr taknak la depa pakai smua ni kan...hehe

March 8, 2012 at 1:45 PM

omg kawaiiiiiii
teringin nk bb gurl la gini
yg kawaii ader kt gegurl jer ngeeee

March 8, 2012 at 1:47 PM

Comeiii betul hair klips tuuu, geram akak nengoknya..

March 8, 2012 at 2:56 PM

cantik sangat lieya... tapi belum ada gegirl lagi.. akaklah yg jadi gegirl.. hehehe..

March 8, 2012 at 3:36 PM

lieya...bila tgk gmbr ni kan..tetiba terus kata dalam hati "iskhhh...nak anak pompuan lagik lah kali ni" heheheeee.... mmg geram btl lah comel sgt!

nak order jugak lah utk kakak2 tu...damya mesti suka yg riben princess tu...jgn ler pika kata dia nak gambo BEN10...hahahaaa....

tp kan gmbo yg last tu lagik comel tau...mcm nek peluk2 dak gedek2 tuh...

March 8, 2012 at 4:07 PM

uh...makin hati je nengok ko nyer ntry kali nih... anak aku boboi kalu gegirl ok lah... uh.... saja je tau tp mmg lawo2..

aduhla yg gmbr last tuh... sian wei...
jgn ko zalimi itu ensem boy

March 8, 2012 at 4:27 PM

cantikkk..comey jer...mase anak kakain kecik2 dulu mmg suka diarang pakai sepit2 mcm tuu..

March 8, 2012 at 5:24 PM

ni yg seronok kalau ada anak gegirl leh melaram sakan...mmg kiut2laaa aksesori rambut tu semua tapi lagi kiut kalu dayyan yg pakai...alala

March 8, 2012 at 5:49 PM

gtu la klo ank pompuan kn..semua grm.. nk beli blake.. lya po sapukn bby oil kt rmbt asya.. tiap kli lps mndi.. huhu.. bru tau.. x elok rupanyer.. serum ni kt frmsi xde k??

alahai... siannyer gedek2..jd mngsa transformasi.. hik2

March 8, 2012 at 7:14 PM

penat aku scroll nk tengok gambar dayyan pkai sepit tau...

ko ni wat aku jeles je nk ada baby girl la lieya...

nanti la kalau ada rezeki ada baby girl aku letak reben sebesar alam..haha

March 8, 2012 at 11:42 PM

Banyaknyer koleksi...bleh bukak kedai terus...hehe

Aina semenjak dah pakai tudung ni...accessori rambut dok dlm bekas jer lah...

March 8, 2012 at 11:47 PM

Cantik ar lieya..menarik dan tertarik tarik tol ar..akan ku dapatkan utk anak dara ku yg sorg nie..

Adoii..tak tahan tol ar..bila ngengok Dayyan kena buli jer..tp sweet..hahahaha

March 9, 2012 at 12:34 AM

last last dayyan gak jadi mangsa : ) comel dan cutelah akseori tu semua. teringat masa yuyi kecik dia suka benar beli benda-benda cam tu, sampailah dah besau ni. lieya apa lagi tambahlah lagi satu mana tau dapat pompuan. larikkkk

March 9, 2012 at 2:00 AM

alolo comeyyynyer kakak2 dia ni....

aipp dayyan pn join sekali?? hehehehe

March 9, 2012 at 11:40 AM

memule nk cakap kiut nyer....pastu gelak terbahak2 pasal dayyan gedek pakai lg kiutt...huhuhuhuu...............

March 9, 2012 at 1:00 PM

comel2 cekak ngan sepit rambut tu..teringin nak pakaikan sayyidah cekak comel2 camtu..tapi dia tak nak...

March 9, 2012 at 4:41 PM

comey sangat termasuk model2 nyer

March 9, 2012 at 7:32 PM

rajin nko dandan kakak berdua tu walopon ada si kecik lieyaa.. bagus aaaa. Owh tak leh pakai minyak selalu yekk.. rambut si Dania lagi laa.. tersekat di skala 3 sudah uhuhuhu. elok ek pakai serum tu.. tapi mau kena rebonding dulu kot anak dara ku tu.. tapi papanya sayang rambut maggi anak ku uhuhuh

penyudahnya Dayyan jugak tetap comel ekekkeekek. sangkut la apapunnn.. comel melampau2.. geram achik tengok tauuuuuuuuuu!!

March 10, 2012 at 12:44 AM

alahai... comelnya... smua cantik2 la,, :)

March 10, 2012 at 12:56 PM

cutenya, suka tgk...mmg best kalau ada pompuan, baju2 pn cantik n byk pilihan....

kelakar je tgk dayyan..dh mcm baby girl...

March 10, 2012 at 4:01 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy